Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Jak zmieni się Ołowianka? Urzędnicy czekają na uwagi

Projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dotyczący terenów położonych w historycznym śródmieściu Gdańska będzie wyłożony do 17 lipca 2023 r. w Biurze Rozwoju Gdańska. Do 31 lipca każdy, kto ma zastrzeżenia do ustaleń przyjętych w projektach planów miejscowych bądź je kwestionuje, może wnieść swoje uwagi.
Gdańsk, Motława, Ołowianka, Wyspa Spichrzów

Autor: Karol Makurat | Zawsze Pomorze

Jak informuje samorząd Gdańska, projekt planu "Ołowianka - część centralna i północna" tworzy możliwość rozwoju funkcji kultury o randze metropolitalnej i ogólnomiejskiej poprzez adaptowanie historycznego budynku na potrzeby działalności Polskiej Filharmonii Bałtyckiej. W sąsiedztwie filharmonii możliwe jest wykreowanie placu, ponadto modernizacja przepompowni ścieków.

W Biurze Rozwoju Gdańska wyłożony jest nie tylko projekt planu, także prognoza oddziaływania na środowisko z uzgodnieniami Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego i Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gdańsku. Dokumenty są dostępne na stronach internetowych Biura Rozwoju Gdańska, Biuletynu Informacji Publicznej tej instytucji, także Biuletynu Informacji Publicznej miasta Gdańska.

Szczegółowych informacji można zasięgnąć od projektanta. Szansa taka istnieje od poniedziałku do piątku od godz. 9 do 15. w siedzibie Biura Rozwoju Gdańska, także pod nr tel. 58 308 44 78 bądź drogą mailową pod adresem [email protected]

Ołowianka

Odbędzie się dyskusja publiczna nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie miejscowego - jej termin wyznaczono 20 czerwca o godz. 17., z użyciem komunikatorów umożliwiających zdalne porozumiewanie się.

Do 31 lipca można wnosić swoje uwagi, jeśli mamy zastrzeżenia do rozwiązań przyjętych w projektach planów lub te rozwiązania kwestionujemy. Takie uwagi wnieść należy do Prezydenta Miasta Gdańska, można to uczynić dwiema drogami:

  • w formie papierowej pod adresem Biura Rozwoju Gdańska, ul. Wały Piastowskie 24, IV piętro, 80-855 Gdańsk
  • lub w formie elektronicznej, za pośrednictwem poczty elektronicznej, pod adresem e-mail [email protected] bądź poprzez platformę ePUAP.

W dokumencie trzeba umieścić swoje imię i nazwisko lub nazwę firmy, adres zamieszkania albo siedziby. Prezydent Miasta Gdańska ma 21 dni od upływu terminu składania uwag na ich rozpatrzenie. 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Reklama
Reklama
Reklama