Gospodarczy oraz turystyczny rozwój regionu, a także dobry klimat do inwestowania w Trójmieście, powodują, że gdańskie lotnisko notuje coraz lepsze wyniki pod względem obsłużonych pasażerów. Oddanie w 2015 r. terminala T2 oraz jego dalsza rozbudowa, z jednoczesnym rozwojem tzw. Airport City, świadczą o jego wciąż rosnącej pozycji pośród najważniejszych lotnisk w Polsce. O ile pandemia, z oczywistych względów, negatywnie wpłynęła ruch pasażerski, o tyle znajdujące się w ofercie lotniska usługi Premium, systematycznie zyskują na popularności. Coraz więcej klientów korzysta z możliwość szybkiego przejścia przez kontrole, bez konieczności oczekiwania w kolejce, co jest gwarantem komfortu oraz bezpieczeństwa. Liczby przemawiają również za zainteresowaniem usługami Strefy VIP.
- Gdańskie lotnisko oferuje szeroki zakres usług Premium – mówi Agnieszka Kobus, koordynator Usług Pasażerskich Premium Portu Lotniczego Gdańsk im. Lecha Wałęsy. - Osobom, ceniącym czas przed podróżą i pełną prywatność oraz oczekującym kompleksowej obsługi ze strony pracowników Portu Lotniczego Gdańsk, proponujemy usługę VIP. Od momentu wjazdu na parking do wejścia na pokład, każdy pasażer korzystający z tej oferty jest odbierany przez dedykowanego opiekuna. Do jego dyspozycji są m.in. wnętrza Strefy VIP, które stanowią idealne miejsce do odpoczynku, pracy czy spotkań biznesowych, do tego z ofertą przekąsek, napojów oraz alkoholi.
Korzystający z usługi VIP mogą liczyć na skrócony do minimum czas pomiędzy kontrolą bezpieczeństwa przed wejściem na pokład samolotu, koordynację odprawy biletowo – bagażowej oraz indywidualną kontrolę bezpieczeństwa. Klienci mają także możliwość skorzystania z loży VIP oraz zaproszenia dwóch osób odprowadzających lub witających.
- To co wyróżnia gdańskie lotnisko oraz innych portów lotniczych, to bogata oferta w przystępnej cenie – podkreśla Agnieszka Kobus. – Koszt usługi VIP dla jednej osoby to 300 zł netto, natomiast dla kolejnej, 200 zł netto. Za dzieci w wieku od 2 do 15 lat opłata wynosi 150 zł netto. Jestem przekonana, że nasza propozyja zaspokoi oczekiwania osób ceniących sobie komfort, spokój oraz niezawodność w działaniu.
Pasażerów, chcących wygodnie i w miłym towarzystwie oczekiwać na lot, gdańskie lotnisko zaprasza do Executive Lounge. To kolejna wśród usług Premium, oferta dla bywalców gdańskiego lotniska.
- Executive Lounge to luksusowa przestrzeń z minimalną liczbą gości oraz personelu. Tutaj oczekiwanie na lot odbywa się w miłej i kameralnej atmosferze – zachęca Agnieszka Kobus.
W ramach usługi lotnisko zapewnia nie tylko możliwość relaksu w luksusowym i cichym miejscu, ale także przekąski, zimne oraz ciepłe napoje oraz szeroki wybór alkoholi. Do dyspozycji pasażerów jest wi-fi czy możliwość skorzystania z komputera i drukarki. Koszt: 100 zł brutto za osobę.
Kolejną usługą jest „Fast Track". Jak sama nazwa wskazuje, to możliwość przejścia przez kontrolę bezpieczeństwa w sposób pozwalający uniknąć kolejek podczas wzmożonego ruchu pasażerów, przy stanowiskach kontroli bezpieczeństwa. Dzięki „Fast Track", pasażerowie szybciej docierają do hali wylotów oraz oszczędzają czas. Usługa czynna jest całą dobę, a jej koszt to 50 zł brutto za osobę.
Pasażerowie mają także możliwość skorzystania z oferty „Business PASS", która łączy w sobie przywileje i wygodę dostępne w ramach „Fast Track" oraz Executive Lounge. Połączenie dwóch usług to oszczędność, w cenie 140 zł brutto za osobę.
- Wiemy, że podróż może mieć wiele znaczeń, a biznes wymaga odpowiednich warunków: spokoju, komfortu i niezawodności w działaniu. Dlatego nasza wyjątkowa oferta przygotowana została z myślą o szczególnych pasażerach korzystających z Portu Lotniczego Gdańsk – mówi Agnieszka Kobus.
Napisz komentarz
Komentarze