Aplikacja „Asystent Pacjenta” znajduje się w prawym dolnym rogu ekranu na głównej stronie internetowej szpitala pod adresem www.szpital.slupsk.pl.
- Dzięki skorzystaniu z nowej aplikacji pacjent ma szereg korzyści: łatwy kontakt ze szpitalem, wiele możliwości kanałów informacji, kontakt przez formularze w dedykowanym widgecie, szybki dostęp do informacji na stronie szpitala, automatyczne potwierdzenie odbioru wiadomości, przesyłanie plików w popularnych formatach, możliwość wysłania e-recepty, informacje zwrotne z zasadami przyjęcia, przygotowań do badań oraz innymi potrzebnymi danymi, pewność że zgłoszenie dostarczono właściwej osobie a także gwarancję, że zgłoszenie zostanie obsłużone – informują w szpitalu.
Prezes Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Słupsku Andrzej Sapiński przyznaje, że to reakcja szpitala na zachodzące zmiany.
- Asystent Pacjenta stanowi odpowiedź na zmieniającą się w błyskawicznym tempie rzeczywistość wokół nas. Pacjenci coraz częściej i chętniej korzystają z nowych możliwości, które daje Internet. Nie wychodząc z domu, mogą zrealizować coraz więcej spraw – mówi Andrzej Sapiński, prezes Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Słupsku.
Asystent Pacjenta stanowi odpowiedź na zmieniającą się w błyskawicznym tempie rzeczywistość wokół nas. Pacjenci coraz częściej i chętniej korzystają z nowych możliwości, które daje Internet. Nie wychodząc z domu, mogą zrealizować coraz więcej spraw
Andrzej Sapiński / prezes szpitala
Aplikacja jest obsługiwana przez dziewięcioosobowy zespół pracowników rejestracji telefonicznej Call Center słupskiego szpitala, którzy przejmują wnioski, odpowiadają na wiadomości i oddzwaniają do pacjentów. Dzięki tej możliwości pacjenci mogą zarejestrować się do poradni: neurologicznej, neurochirurgicznej, ortopedycznej, chirurgii ogólnej, chirurgii onkologicznej, hematologicznej, dermatologicznej, gruźlicy i chorób płuc, neonatologicznej, onkologicznej, anestezjologicznej, chirurgii naczyniowej, otorynolaryngologicznej, urologicznej, chorób zakaźnych, kardiologicznej, bariatrycznej i chirurgii dziecięcej.
Call Center udziela dodatkowo informacji na temat: administracji szpitala, oddziałów szpitalnych, poradni przyszpitalnych, diagnostyki laboratoryjnej, diagnostyki endoskopowej, diagnostyki mikrobiologicznej, diagnostyki obrazowej, zakładu patomorfologii, a także o akcjach promocyjnych w szpitalu.
Napisz komentarz
Komentarze