Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Szpital w Słupsku uruchomił aplikację dla pacjentów. Pomoże w umówieniu się do lekarza

Pacjenci Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Słupsku mają teraz łatwiejszą możliwość zapisania się na wizyty u lekarzy specjalistów. A to dzięki uruchomionej na stronie internetowej szpitala specjalnej aplikacji. - Jest to dodatkowe narzędzie do komunikacji z rejestracją do Poradni Specjalistycznych – informują w placówce.
Szpital w Słupsku uruchomił aplikację dla pacjentów. Pomoże w umówieniu się do lekarza
Pracownice Call Center obsługujące Asystenta Pacjenta

Autor: materiały prasowe szpitala

Aplikacja „Asystent Pacjenta” znajduje się w prawym dolnym rogu ekranu na głównej stronie internetowej szpitala pod adresem www.szpital.slupsk.pl.

- Dzięki skorzystaniu z nowej aplikacji pacjent ma szereg korzyści: łatwy kontakt ze szpitalem, wiele możliwości kanałów informacji, kontakt przez formularze w dedykowanym widgecie, szybki dostęp do informacji na stronie szpitala, automatyczne potwierdzenie odbioru wiadomości, przesyłanie plików w popularnych formatach, możliwość wysłania e-recepty, informacje zwrotne z zasadami przyjęcia, przygotowań do badań oraz innymi potrzebnymi danymi, pewność że zgłoszenie dostarczono właściwej osobie a także gwarancję, że zgłoszenie zostanie obsłużone – informują w szpitalu.

Prezes Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Słupsku Andrzej Sapiński przyznaje, że to reakcja szpitala na zachodzące zmiany.

- Asystent Pacjenta stanowi odpowiedź na zmieniającą się w błyskawicznym tempie rzeczywistość wokół nas. Pacjenci coraz częściej i chętniej korzystają z nowych możliwości, które daje Internet. Nie wychodząc z domu, mogą zrealizować coraz więcej spraw – mówi Andrzej Sapiński, prezes Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Słupsku.

Asystent Pacjenta stanowi odpowiedź na zmieniającą się w błyskawicznym tempie rzeczywistość wokół nas. Pacjenci coraz częściej i chętniej korzystają z nowych możliwości, które daje Internet. Nie wychodząc z domu, mogą zrealizować coraz więcej spraw

Andrzej Sapiński / prezes szpitala

Aplikacja jest obsługiwana przez dziewięcioosobowy zespół pracowników rejestracji telefonicznej Call Center słupskiego szpitala, którzy przejmują wnioski, odpowiadają na wiadomości i oddzwaniają do pacjentów. Dzięki tej możliwości pacjenci mogą zarejestrować się do poradni: neurologicznej, neurochirurgicznej, ortopedycznej, chirurgii ogólnej, chirurgii onkologicznej, hematologicznej, dermatologicznej, gruźlicy i chorób płuc, neonatologicznej, onkologicznej, anestezjologicznej, chirurgii naczyniowej, otorynolaryngologicznej, urologicznej, chorób zakaźnych, kardiologicznej, bariatrycznej i chirurgii dziecięcej.

Call Center udziela dodatkowo informacji na temat: administracji szpitala, oddziałów szpitalnych, poradni przyszpitalnych, diagnostyki laboratoryjnej, diagnostyki endoskopowej, diagnostyki mikrobiologicznej, diagnostyki obrazowej, zakładu patomorfologii, a także o akcjach promocyjnych w szpitalu.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Reklama
Reklama
Reklama