"Doświadczaj Pomorskie" - to hasło przewodnie nowego klipu reklamującego województwo pomorskie nie tylko w Polsce, ale i w całej Europie oraz na świecie.
- Naszą misją jest promocja regionu pomorskiego, więc z dumą przedstawiamy film realizowany w ramach jednego z naszych projektów „Pomorskie Prestige”. Film jest prezentacją regionu poprzez najciekawsze doświadczenia, jakie oferuje. Pomorskie ma coś dla każdego! – informują w Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej, która zrzesza 77 członków.
ZOBACZ TEŻ: Te zamki na Pomorzu trzeba zobaczyć! To prawdziwe perełki
Co prezentuje film? Wizytę młodej pary, która przyleciała samolotem zwiedzić Gdańsk, Gdynię i Sopot, ale też najciekawsze miejsca na Pomorzu czyli na Kaszubach, Żuławach i Kociewiu. Para płynie przez Gdańsk Motławą, odwiedza bursztynnika, spaceruje po molo w gdyńskim Orłowie, korzysta z usług sopockiego Sofitel Grand Hotelu, odwiedza pasiekę na Żuławach czy zamek w Gniewie na Kociewiu, a także poznaje zwyczaje i kulturę kaszubską i kociewską.
Napisz komentarz
Komentarze