Komisja konkursowa działała w składzie: Gabriela Makać - przewodnicząca, prof. dr hab Janusz Akermann, dr Adam Świerżewski, Piotr Kończewski, Natalia Kuśmierczuk, Angelika Jagielska oraz Bogdan Badziong. Projekt z największą liczbą głosów uzyskanych w formie ankiety internetowej otrzyma 3 punkty, drugi - 2 punkty, a ten z najmniejszą ilością głosów - 1 punkt. Po tym etapie zostanie dokonane zsumowanie punktów z głosowania internetowego oraz oceny komisji konkursowej, które pozwoli na ostateczne wyłonienie zwycięskiego projektu.
- Logo Powiatu Tczewskiego stanie się elementem oficjalnej identyfikacji wizualnej powiatu i będzie przeznaczony do celów promocyjnych, popularyzatorskich, reklamowych, korespondencyjnych i identyfikacyjnych – wyjaśnia Mirosław Augustyn, starosta tczewski. - W szczególności wykorzystywane będzie ono na materiałach poligraficznych, wydawnictwach, plakatach, ulotkach, ogłoszeniach prasowych i spotach telewizyjnych, banerach promocyjnych, gadżetach okolicznościowych, nośnikach elektronicznych i w grafice internetowej.
Link do głosowania znajduje się na stronie Powiatu Tczewskiego. Żeby móc zagłosować wymagane jest posiadanie konta na platformie Google. Głosownie trwa do 31 maja 2023 r.
Napisz komentarz
Komentarze