Kampania „Widzimy się w Sopocie...” ma zachęcać turystów do różnych form odpoczynku w tym nadmorskim kurorcie, a poszczególne hasła mają pokazywać różnorodne możliwości spędzenia czasu – od spacerów po lesie i brzegiem morza, po wizyty w urokliwych kawiarniach i restauracjach, kończąc na morsowaniu, czy uprawianiu narciarstwa biegowego.
– Sopot jest piękny przez cały rok, a kampania promocyjna ma zwrócić uwagę na posezonowe atrakcje naszego miasta. Jesienią i zimą oferta kulturalna miejskich instytucji jest równie bogata jak latem. Branża hotelowo-gastronomiczna również czeka na gości, a w ofercie ma dania kuchni regionalnej czy zabiegi SPA z wykorzystaniem sopockiej solanki. Lasy, parki i plaże to doskonałe miejsca do spacerów i niespiesznego relaksu. Pobyt i wypoczynek w Sopocie z pewnością pozostaną w pamięci na długo – mówi Magdalena Czarzyńska-Jachim, prezydentka Sopotu.
CZYTAJ RÓWNIEŻ: „Turysto, szanuj Sopot!" i „Stop golasom na ulicy!” wracają do kurortu
Materiały promocyjne w ramach kampanii „Widzimy się w Sopocie” pojawią się na wiatach przystankowych, a także w prasie i Internecie. Będą też spoty radiowe oraz reklamy i artykuły w portalach i prasie o zasięgu ogólnopolskim. Grafiki z anglojęzyczną wersją hasła „See you in Sopot" będą wyświetlane na lotnisku w Gdańsku-Rębiechowie, a także na promach. Kampania będzie też miała swoje odsłony w innych polskich miastach, na przykład w Zakopanem czy Krakowie.
– Chcielibyśmy z naszym przekazem trafić do mieszkańców innych regionów Polski, ale również do turystów ze Skandynawii, Niemiec, Czech czy Wielkiej Brytanii. To oni najczęściej odwiedzali nas latem. Teraz, dzięki naszej współpracy z zagranicznymi ośrodkami Polskiej Organizacji Turystycznej i kampanii, która będzie widoczna na lotnisku czy promach dowiedzą się o naszej ofercie na jesień i zimę – mówi Bartłomiej Barski, prezes Sopockiej Organizacji Turystycznej, odpowiedzialnej za realizację kampanii.
Kampania „Widzimy się w Sopocie” potrwa do końca marca 2025 roku.
Napisz komentarz
Komentarze