Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama Ziaja kosmetyki kokos i pomarańcza
Reklama

„Pod Jemiołą” z Morsem. Nowa świąteczna piosenka studenckiego radia UG

Dwa lata temu „Mors w galarecie”, rok temu „Morsowe Święta”, a teraz czas na „Pod jemiołą”! Radio MORS Uniwersytetu Gdańskiego kontynuuje tradycję prezentowania co roku nowego świątecznego hitu. Piosenka została stworzona od początku do końca przez członków stacji – od tekstu i muzyki po aranż i miks.

Autor: Radio MORS

Jeśli przechodząc po korytarzu Wydziału Nauk Społecznych, usłyszycie za ścianą śpiew oraz gamę instrumentów, to znak, że jest grudzień, a w studiu radiowym tworzy się nowy świąteczny utwór. W tym roku ponownie za tekst i muzykę odpowiada Inka, szefowa działu Śniadania w Radiu MORS.

– „Pod jemiołą” jest piosenką o zimie oraz oczekiwaniu na święta i miłość. Przemyciłam w niej również nawiązanie do naszego radia. Postawiliśmy w tym roku na utwór z większym przytupem, w którym można wyczuć inspirację piosenką Mariah Carey „All I Want For Christmas Is You”. Pisanie jej było wyzwaniem, ale jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego – mówi Inka, współautorka piosenki.

Głównym bohaterem teledysku jest maskotka Radia MORS, własnoręcznie wyszydełkowana przez wieloletnią dziennikarkę stacji, Adę Dey.

– Klip do utworu to poruszająca serca opowieść o samotności i znajdowaniu swojego miejsca wśród ludzi, którzy nadają na tych samych falach. Pokazuje podróż, którą każdy z nas od czasu do czasu przebywa. W te święta podarujmy sobie wzajemnie uśmiech, aby każda z tych historii miała szczęśliwe zakończenie – mówi Talia Kurasińska, autorka teledysku.

Na kadrach z klipu można zauważyć codzienne sceny z życia radia, w tym nagrywanie i realizacja audycji, montaż, kolegia redakcyjne, szkolenia czy radosna integracja zespołu.

– Zawsze zależy mi na tym, aby studenci stawiający swoje pierwsze kroki w Radiu MORS jak najszybciej poczuli się częścią zespołu, a w studiu na Wydziale Nauk Społecznych UG odnajdowali swoją bezpieczną przystań. Tutaj zawsze ktoś na nich czeka i myślę, że teledysk dobrze to oddaje. Jestem niezmiernie dumny z ekipy, która co roku zwiera szyki i tworzy coś tak fantastycznego – dodaje Karol Stachowicz, redaktor naczelny Radia MORS.

Radiowa premiera utworu nastąpiła 6 grudnia, w Mikołajki, w trakcie porannej audycji „Śniadanie w Radiu MORS”. Teraz „Pod Jemiołą” dostępne jest także na portalu YouTube.

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama