Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Koniec głosowania na logo powiatu tczewskiego

Zakończyło się głosowanie internautów na projekt logo dla powiatu tczewskiego. Teraz jeszcze raz spotka się komisja konkursowa i zsumuje otrzymane wyniki. Wygra ten z największą liczbą głosów oddanych przez internet oraz przez członków jury.
Koniec głosowania na logo powiatu tczewskiego

Autor: Karol Makurat | Zawsze Pomorze

Na konkurs wpłynęło łącznie 51 projektów, co ciekawe większość z nich pochodziła spoza powiatu tczewskiego. Wszystkie trafiły najpierw pod ocenę komisji konkursowej. Niezawisłe gremium działało w składzie: Gabriela Makać - przewodnicząca, prof. dr hab. Janusz Akermann, dr Adam Świerżewski, Piotr Kończewski, Natalia Kuśmierczuk, Angelika Jagielska oraz Bogdan Badziong.

Pod osąd internautów trafiły trzy projekty z najwyższą liczbą głosów przyznanych przez komisję konkursową. Głosowanie trwało od 15 do 31 maja. Oddanych zostało 535 głosów. Projekt z największą liczbą głosów otrzymał 3 punkty, drugi - 2, a ten z najmniejszą ilością głosów - 1 punkt. Zwycięski projekt uzyskał 217 głosów, drugi z nich - 18, a ostatni - 150 głosów. 

- Teraz dokonamy zsumowania punktów z głosowania internetowego oraz oceny Komisji konkursowej - informuje Marcin Stolarski, rzecznik Starostwa Powiatowego w Tczewie. - Suma ta pozwoli nam na ostateczne wyłonienie zwycięskiego projektu.

Logo powiatu tczewskiego

Wyniki konkursu przedstawimy do końca czerwca.

Logo Powiatu Tczewskiego stanie się elementem oficjalnej identyfikacji wizualnej powiatu i będzie przeznaczony do celów promocyjnych, popularyzatorskich, reklamowych, korespondencyjnych i identyfikacyjnych.

Jak zapewnia Mirosław Augustyn, starosta tczewski, w szczególności logo wykorzystywane będzie na materiałach poligraficznych, wydawnictwach, plakatach, ulotkach, ogłoszeniach prasowych i spotach telewizyjnych, banerach promocyjnych, gadżetach okolicznościowych, nośnikach elektronicznych i w grafice internetowej.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama