Na konkurs wpłynęło łącznie 51 projektów, co ciekawe większość z nich pochodziła spoza powiatu tczewskiego. Wszystkie trafiły najpierw pod ocenę komisji konkursowej. Niezawisłe gremium działało w składzie: Gabriela Makać - przewodnicząca, prof. dr hab. Janusz Akermann, dr Adam Świerżewski, Piotr Kończewski, Natalia Kuśmierczuk, Angelika Jagielska oraz Bogdan Badziong.
Pod osąd internautów trafiły trzy projekty z najwyższą liczbą głosów przyznanych przez komisję konkursową. Głosowanie trwało od 15 do 31 maja. Oddanych zostało 535 głosów. Projekt z największą liczbą głosów otrzymał 3 punkty, drugi - 2, a ten z najmniejszą ilością głosów - 1 punkt. Zwycięski projekt uzyskał 217 głosów, drugi z nich - 18, a ostatni - 150 głosów.
- Teraz dokonamy zsumowania punktów z głosowania internetowego oraz oceny Komisji konkursowej - informuje Marcin Stolarski, rzecznik Starostwa Powiatowego w Tczewie. - Suma ta pozwoli nam na ostateczne wyłonienie zwycięskiego projektu.
Wyniki konkursu przedstawimy do końca czerwca.
Logo Powiatu Tczewskiego stanie się elementem oficjalnej identyfikacji wizualnej powiatu i będzie przeznaczony do celów promocyjnych, popularyzatorskich, reklamowych, korespondencyjnych i identyfikacyjnych.
Jak zapewnia Mirosław Augustyn, starosta tczewski, w szczególności logo wykorzystywane będzie na materiałach poligraficznych, wydawnictwach, plakatach, ulotkach, ogłoszeniach prasowych i spotach telewizyjnych, banerach promocyjnych, gadżetach okolicznościowych, nośnikach elektronicznych i w grafice internetowej.
Napisz komentarz
Komentarze