Nowy operator Mevo – firma City Bike Global – zdecydował się wprowadzić do systemu Mevo 2.0. nowe rowery, które produkuje w tym celu włoski producent Vaimoo. Te jednoślady zastąpią poprzednią flotę elektryków i przez najbliższe sześć lat będą jeździć po ulicach szesnastu gmin Obszaru Metropolitalnego. Najwięcej rowerów, bo aż ponad 2200, pojawi się w samym Gdańsku, i ponad 1100 w Gdyni. Łącznie będzie 4100 nowych pojazdów.
WIĘCEJ NA TEN TEMAT PRZECZYTASZ W ARTYKULE: 4 tys. rowerów Mevo wkrótce na ulicach Trójmiasta
Stowarzyszenie Obszar Metropolitalny Gdańsk-Gdynia-Sopot zdecydowało się sprzedać większość „starych” rowerów Mevo. Zgodnie z przedstawionymi załącznikami do przetargu, wystawione na sprzedaż rowery Mevo I pochodzą z 2017 roku, zostały zakupione w 2019 roku. Eksploatowane były średnio przez 4000 godzin między marcem a październikiem 2019 roku. Rowery wystawione na sprzedaż ważą po 31 kg (są bez silników i baterii). Zgodnie z wyceną rzeczoznawcy, cenę ustalono na 430,50 zł brutto za sztukę.
„Stare” rowery Mevo znalazły nowych nabywców
W tym tygodniu odbyła się wizja lokalna w magazynie w Szczecinie.
- 704 rowery kupiła jedna z firm,
- a 3 sztuki zakupiła osoba prywatna.
Daje to łączną kwotę 300 tys. zł.
PRZECZYTAJ TEŻ: Umowa na Mevo 2.0 podpisana! Wiosną 2023 pojedziemy nowym rowerem metropolitalnym
Jak się dowiedzieliśmy, rowery, które nie zostały sprzedane, będą służyły urzędnikom z gmin wchodzących w skład Obszaru Metropolitalnego.
Napisz komentarz
Komentarze