Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Kupił puzzle i wygrał Toyotę Aygo. Mieszkaniec Bochni odebrał nagrodę!

Wielkie szczęście miał mieszkaniec Bochni z Małopolski, który przed świętami Bożego Narodzenia kupił w prezencie dla dzieci dwa pudełka puzzli wraz ze zdrapką. Okazało się, że wydrapał nagrodę główną Toyotę Aygo w ramach zorganizowanej przez firmę Trefl - Wielkiej Loterii Trefl-Zdrap Nagrody. We wtorek (8 lutego) w salonie samochodowym Toyota Walder Chwaszczyno laureat odebrał swoje cztery kółka.
(fot. Dawid Jaskulski)

Zwycięzcą konkursu okazał się Rafał Pagacz, mieszkaniec Bochni, który po swoją nagrodę przejechał całą Polskę, by dotrzeć do Chwaszczyna w gminie Żukowo. I tutaj na placu przed salonem Toyota Walder Chwaszczyno, w obecności właściciela firmy Trefl S.A. Kazimierza Wierzbickiego, odebrać nowy samochód.

- Jestem bardzo szczęśliwy. Nie spodziewałem się czegoś takiego. Jak się dowiedziałem, że wygrałem, odebrało mi głos, bo tak naprawdę kupiłem pod choinkę dwa pudełka puzzli z kotkami dla dzieci. Wydałem 50 zł, a wygrałem samochód - stwierdził laureat konkursu Rafał Pagacz.

Zdziwienie jego było tym większe, że początkowo - jak twierdzi - sądził, że skoro zdrapka była dodatkowym bonusem do puzzli, to wygrał tekturowe autko. Ale sprzedawczyni, sama będąc zdziwiona, wyprowadziła go z błędu, informując, że zdobył główną nagrodę w konkursie.

- To była druga edycja naszej Wielkiej Loterii Trefl, a planujemy już trzecią. Akcję prowadziliśmy w kilkuset stacjonarnych sklepach na terenie Polski. Wystarczyło kupić produkt Trefla za minimum 39 zł, by wziąć udział w akcji, zdrapać zdrapkę i wygrać -tłumaczy Agnieszka Kałduńska, kierownik Head Of Trade Marketing & E-commerce w firmie Trefl S.A. - Co druga zdrapka wygrywała. Do wygrania było kilkaset rowerów, blisko dwadzieścia tysięcy puzzli od razu do obioru w miejscu zakupu naszego produktu i jeden samochód, który wręczyliśmy dzisiaj w Chwaszczynie - dodała.

Jak podkreślali organizatorzy konkursu, zainteresowanie było ogromne. W czasie pandemii zdecydowanie więcej ludzi kupowało puzzle i różnego rodzaju gry, by w ten sposób przetrwać izolację czy kwarantannę. Bo najcenniejsze jest spędzanie czasu w rodzinnym gronie.

Dzięki temu te kategorie produktów bardzo dynamicznie się rozwijają, a ich sprzedaż lawinowo rośnie. Tylko w 2021 roku firma Trefl wyprodukowała 25 mln pudełek puzzli i gier. Za ten rok Trefl otrzymał diamenty Forbesa.

(fot. Dawid Jaskulski) 

Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama