Do NFZ napływały skargi od osób, które po wyjściu z pracy nie mogły załatwić spraw w zamykanych już od godziny 16 placówkach funduszu. W związku z tym już od najbliższego tygodnia Pomorski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Gdańsku wydłuża w poniedziałki godziny obsługi klientów. Wszystkie zainteresowane usługami NFZ osoby mogą zgłaszać się do placówek Funduszu na terenie województwa pomorskiego w poniedziałki od godziny 8 do 18, a od wtorku do piątku w godzinach od 8 do 16.
- Nowy harmonogram pracy obowiązuje na sali obsługi klientów przy ulicy Podwale Staromiejskie 69 w Gdańsku, w punktach obsługi klientów przy ulicy Śląskiej 53 w Gdyni oraz w Chojnicach przy ulicy Leśnej 10, a także w delegaturze w Słupsku przy ulicy Poniatowskiego 4 - mówi Mariusz Szymański, rzecznik POW NFZ w Gdańsku.
We wszystkich wymienionych placówkach potwierdzić można tzw. profil zaufany, uzyskać pomoc w założeniu Internetowego Konta Pacjenta oraz porady dotyczące korzystania z mobilnej aplikacji mojeIKP, otrzymać dla siebie i najbliższych Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego (EKUZ), uzyskać informację o prawie do świadczeń, złożyć wnioski o dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne i leczenie uzdrowiskowe, sprawdzić czas oczekiwania i pierwsze wolne terminy na wybrane świadczenia medyczne, a także zgłosić skargę.
Napisz komentarz
Komentarze