Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Kamila Newlin-Łukowicz Kobietą Biznesu 2021

Kamila Newlin-Łukowicz, wiceprezes firmy Drutex wygrała plebiscyt Kobieta Biznesu Roku 2021. Nagrodę przyznano w kategorii firm z przychodami powyżej 50 mln zł. Wydarzenie organizuje „Pulsu Biznesu”.
Kamila Newlin-Łukowicz, wiceprezes Drutexu

Wyboru dokonali Czytelnicy „Pulsu Biznesu” i portalu bankier.pl. Doceniono osiągnięcia zawodowe oraz podejście do prowadzenia biznesu.

Prezes Drutexu mówi, że z Kamilą Newlin-Łukowicz rozumieją się bez słów.

– Drutex zna i rozumie tak dobrze, jak ja. To niezwykle kompetentna osoba, jest doktorem ekonomii po Szkole Głównej Handlowej. Wniosła do firmy otwartość na nowe technologie i automatyzację. To prawdziwa kobieta biznesu. W pełni zasługuje na ten tytuł – mówi Leszek Gierszewski, prezes i założyciel Drutexu.

Wiceprezes Kamila Newlin-Łukowicz znana jest z tego, że decyzje biznesowe podejmuje szybko, ale zawsze są one trafne i mocno napędzają rozwój firmy, która jest jednym z liderów branży stolarki okienno-drzwiowej w Europie.

– Nie organizuję zbędnych nasiadówek, spotkań czy narad, tak niezwykle popularnych
w korporacjach. To do niczego nie jest potrzebne, strata czasu. Gdy w firmie wszyscy mają świadomość, w jakim miejscu się znajdują i jakie mamy cele – rozumiemy się bez słów. Często więc na korytarzach lub klatkach schodowych podejmuję decyzje w locie – czy to dotyczące zakupu ciężarówek, czy budowy dwupoziomowej hali. I wszystko sprawnie działa – przekonuje Kamila Newlin-Łukowicz.

Drutex podaje, że takie podejście do biznesu jest w firmie bardzo cenione przez pracowników.

– W firmie mam raczej kolegów niż relacje szef-podwładny. Nie ma sensu tworzyć takich barier, wówczas ludzie nie dają z siebie tyle, ile by mogli. Staram się, aby moje stosunki z całą kadrą Drutexu były partnerskie. To procentuje – zapewnia wiceprezes Drutexu.

Drutex informuje, że ostatnie trzy lata były najlepsze w historii firmy i przyniosły rekordowe wyniki. Eksport zajmuje obecnie już niemal 80 procent produkcji, a w niedalekiej przyszłości producent ma być marką globalną. Stąd inwestycje w rozpoznawalność i wzrost udziałów polskiego przedsiębiorstwa nie tylko na rynkach w Europie, ale też m.in. w USA, Australii i w Meksyku.

– Musimy tylko zwiększyć nasze moce produkcyjne. Zakładam, że stanie się to przez dwa, trzy lata. Myślę, że wiem, jak to zrobić. Wszystko, co najlepsze jeszcze przed nam – przekonuje Kamila Newlin-Łukowicz.

Kamila Newlin-Łukowicz, wiceprezes Drutexu

Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Reklama
Reklama
Reklama