Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Forum Gdańsk walczy z korkami. Tańszy parking na ostatnim poziomie

Zmiana cen parkingu galerii handlowej Forum Gdańsk. Według nowego cennika, najtaniej zaparkować możemy na ostatnim piętrze. Powód zmiany cennika? Potężne korki na parkingu zlokalizowanym na najniższym poziomie.
Forum Gdańsk, Parking
Galeria handlowa Forum Gdańsk postawnowiła walczyć z korkami na najniższym poziomie swojego parkingu. Wyżej zapłacimy mniej

Autor: Karol Makurat | Zawsze Pomorze

Forum Gdańsk mieści się w ścisłym centrum miasta. Choć jest to dogodna lokalizacja do robienia zakupów czy spotkań towarzyskich, a galeria handlowa cieszy się dużą liczbą klientów na co dzień, problem może stanowić wzmożony ruch drogowy w tym rejonie, szczególnie w godzinach szczytu. 

Bardzo często zakorkowany wjazd na parking Forum Gdańsk od ul. 3 maja blokuje przejazd samochodom, które nie próbują dostać się do galerii. Jest to spowodowane tym, że kierowcy często rozpoczynają poszukiwania wolnego miejsca parkingowego na niższym piętrach, przez co wjazd kolejnych aut spowalnia się i tworzy się korek. Problemem często jest też sam wyjazd z galerii. 

Taki widok na najniższym poziomie parkingu Forum Gdańsk, nie należy do rzadkości (fot. Karol Makurat | Zawsze Pomorze)
CZYTAJ RÓWNIEŻ: W Gdańsku od 1 lutego opłaty za parkowanie uderzą po kieszeni

Parking Forum Gdańsk. Wyżej znaczy taniej

Zarządca parkingu postanowił zawalczyć z tym zjawiskiem wprowadzając nowy cennik, który sprzyja kierowcom wjeżdżającym od razy na najwyższe kondygnacje. I tak o to za godzinny postój na parkingu zapłacimy różną kwotę, w zależności od piętra, na którym się zatrzymamy: na poziomie 5 - 3 zł, na poziomie 4 oraz 3 - 3 zł, a na poziomie 2 - 5 zł. Jeśli postój potrwa 2 godziny, zapłacimy odpowiednio: na poziomie 5 – 5 zł, na poziomie 4 i 3 - 6 zł, a na poziomie 2 - 7 zł.

Czy wprowadzone zmiany przyniosą pozytywne efekty i choć trochę rozładują ruch na ul. 3 maja? Z czasem zapewne się o tym przekonamy.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
Reklama