Od kilku dni podróżujący pociągami mogą korzystać z zoptymalizowanej wersji Portalu Pasażera. Teraz ma być on jeszcze bardziej stabilny, a przede wszystkim powróciły do niego funkcje „Pociągi na mapie" i „Trasa na mapie". Jak zapewniają w PLK SA platforma stała się bardziej niezawodna i przyjazna dla użytkowników.
- Dzięki opcji „Pociągi na mapie” pasażerowie mogą śledzić pozycje wybranych pociągów w czasie rzeczywistym. Opcja ta dotyczy wybranych pociągów, z uwagi na dostępność sygnału GPS. Natomiast „Trasa na mapie” umożliwia podgląd trasy pociągu, z zaznaczeniem opóźnień oraz odcinków, na których obowiązuje komunikacja zastępcza. Widok ten jest dostępny również w ramach funkcji „Pociągi na mapie" – informuje Joanna Kursa z zespołu prasowego PKP Polskie Linie kolejowe S.A.
PKP apeluje do pasażerów, że w przypadku zauważenia nieprawidłowości w działaniu portalu mogą zgłosić je w zakładce Kontakt.
Napisz komentarz
Komentarze