Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
Reklama

Z kaszubskiej wsi na paryskie areny. Z ich sprzętu korzystają najlepsi sportowcy

Nie każdy może pochwalić się tym, że z jego sprzętu korzystają takie gwiazdy sportu jak Leo Messi, Cristiano Ronaldo czy Robert Lewandowski – mówi Jan Żółtowski, prezes firm Interplasic, Intermuseo i Sportpoland.com.
Interplasic, Intermuseo i Sportpoland.com.
Ojciec i syn, czyli Roger Żółtowski (po lewej) i Jan Żółtowski

Autor: Tomasz Kamiński | Archiwum prywatne

Kilka dni temu mieliście w firmie znanych gości, okazją był piknik rodzinny dla pracowników. Kogo gościliście i co robiliście podczas pikniku?

Od wielu lat, dla wszystkich zatrudnionych i współpracujących z Interplastic osób, organizowaliśmy coroczną imprezę integracyjną, która zawsze obywała się przy luźnej atmosferze, na świeżym powietrzu i w sportowym duchu. W tym roku postanowiliśmy nieco zmienić formę naszego pikniku i zaprosić również dzieci i osoby towarzyszące naszych pracowników. Kolejną, zasadniczą zmianą w stosunku do lat ubiegłych, była organizacja profesjonalnego meczu piłki nożnej między pracownikami firm Interplastic a Sportpoland.com i Intermuseo. Na naszym lokalnym stadionie Toyota Arena w Chwaszczynie poczuliśmy się jak światowe gwiazdy piłkarskie, nie tylko ze względu na doping naszych najbliższych, ale też komentarz na żywo legend polskiego dziennikarstwa sportowego – Dariusza Szpakowskiego oraz Mateusza Borka. Z tego co wiem, był to pierwszy w historii mecz wspólnie przez nich komentowany. Dzięki temu wydarzeniu wsparliśmy również 32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Jeśli chodzi o sam mecz, to do przerwy było 4:0 dla Interplastic, ale potem duet Sportpoland.com i Intermuseo nadrobił druzgocącą przewagę, mecz zakończył się remisem 6:6, ale karne rozstrzygnęły spotkanie na korzyść Interplastic.

Czym się zajmują Pana firmy i na jakie rynki dostarczacie swoje produkty?

Od niespełna 40 lat, wspólnymi siłami pracowników zatrudnionych w firmach Interplastic, Intermuseo oraz Sportpoland.com zajmujemy się projektowaniem, produkcją, sprzedażą i dystrybucją sprzętu sportowego, mebli ze stali nierdzewnej oraz gablot muzealnych. Początkowo z siedzibą w Gdyni, a obecnie - od około 20 lat - zarówno biura sprzedaży jak i zakład produkcyjny znajdują się w Tuchomiu w gminie Żukowo. Specjalizujemy się w trudnych projektach, w znacznej większości robionych na specjalne zamówienie, według potrzeb i koncepcji klienta. Wśród naszej klienteli są zarówno krajowe jednostki samorządu terytorialnego, szkoły, kluby sportowe, generalni wykonawcy jak i zagraniczne firmy zajmujące się kompleksowym wyposażaniem obiektów użyteczności publicznej.

CZYTAJ TAKŻE: Trójmiasto do osłabionej Lechii należy... Arka skarcona za wyrachowanie

Przez ten czas zrobiliście pewnie tyle, że jest się czym pochwalić

Prowadzenie takiej działalności nie należy do prostych rzeczy. Ważne jest otaczanie się zaufanymi i kompetentnymi ludźmi. Musze przyznać, że mam szczęście, że wokół mnie jest zespół pracowników, na który zawszę mogę liczyć i to dzięki ich wysiłkom zaszliśmy tak daleko. To zespół stanowi o sile przedsiębiorstwa, reprezentuje je na zewnątrz przy wykonywaniu codziennych zadań. Uważam, że jesteśmy zdecydowanym liderem jeżeli chodzi o dostarczanie i montaż wyposażenia do obiektów sportowych wielkiej kubatury czy muzeów. Mieliśmy swój udział przy wyposażaniu takich hal widowiskowo sportowych jak Ergo Arena na granicy Gdańska i Sopotu, hali w Gliwicach, katowickiego Spodka czy Hala 100-lecia we Wrocławiu. Zaprojektowane i wykonane u nas produkty są m.in. w Muzeum Śląskim w Katowicach, Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku, czy w muzeum na Wawelu. Na liście referencyjnej jest ponad 50 dużych i bardzo dużych obiektów sportowych oraz 20 topowych muzeów zlokalizowanych w najdalszych zakątkach kraju. Oczywiście, nie tylko zespół czy osiągnięcia lokalne napawają mnie dumą, dlatego nie mogę nie wspomnieć o wspaniałych osiągnięciach naszego, bądź co bądź niedużego, rodzinnego przedsiębiorstwa na arenie międzynarodowej. Nasze produkty są eksportowane do ponad 50 krajów świata, na pięciu kontynentach. Zarówno u mnie, jak i u pracowników wielkim powodem do zadowolenia jest możliwość zobaczenia produkowanych w Tuchomiu artykułów w telewizji podczas oglądania najwyższej rangi imprez, jak mistrzostwa świata czy igrzyska olimpijskie. W końcu nie każdy może się pochwalić, że jego produkty były używane przez Leo Messiego, Roberta Lewandowskiego czy Cristiano Ronaldo. Doświadczenie zdobywaliśmy dostarczając wyroby na mistrzostwa świata w piłce ręcznej w latach 2011, 2015, 2017, 2021, mistrzostwa Europy w piłce nożnej 2012, Igrzyska Panamerykańskie 2019 i 2023, mistrzostwa świata w piłce nożnej 2018 czy igrzyska olimpijskie 2016 i 2020. W tym roku również zachęcam do oglądania igrzysk w Paryżu, na które dostarczamy, między innymi, bramki do piłki ręcznej.

Powiązane galerie zdjęć:

Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Reklama
Reklama
Reklama